ANANIN AMI

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

ANANIN AMI

Mesaj  YARRAK Bir Perş. Ağus. 26, 2010 4:01 pm

AMK CHAT ODASINDA HEERKEZ SÖVÜYO SENYOR O.Ç BİLE KÜFÜR EDİYO AMK ANANISI KIMIM OROSPU DÖLLERİ

YARRAK
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ANANIN AMI

Mesaj  senyorss Bir Perş. Ağus. 26, 2010 4:37 pm

senyor de sövüyor ss si var

senyorss
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ANANIN AMI

Mesaj  BySenyooR Bir Perş. Ağus. 26, 2010 5:13 pm

sizin gibilerine sövüyorum gelip başka yerlerin reklamlarını yapıyorsunuz
avatar
BySenyooR

Mesaj Sayısı : 169
Kayıt tarihi : 31/07/10
Yaş : 22
Nerden : Mersin

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ANANIN AMI

Mesaj  kcksenyo Bir Perş. Ağus. 26, 2010 5:19 pm

kcksenyor yazmaktan mi banladin beni sen küfür ederken banlama ben saka yapem senin gibi biriyle zaten hayatta konusulmaz suat ı banlama sunu banlama suat home page sine p*rn* koysun tiklayin de sende he torpilci seni

kcksenyo
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ANANIN AMI

Mesaj  BySenyooR Bir Perş. Ağus. 26, 2010 5:29 pm

arkadaşlar araında konuşuyorduk orda o da arakdştı ayrıca şikayeti yok ,

Ben kimsenin anasına bacısına küfür etmedim senin gibi mesajınıda yayınladım zaten


Kiminle konuşulup kiminle konuşulacağını herkes iyi biliyor
avatar
BySenyooR

Mesaj Sayısı : 169
Kayıt tarihi : 31/07/10
Yaş : 22
Nerden : Mersin

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ANANIN AMI

Mesaj  slksnyor Bir Perş. Ağus. 26, 2010 6:02 pm

diyorum iste herkz iyi biliyor ana avrat düz gitmezsin sen zaten hep yamuk sövüon bebe:D

slksnyor
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ANANIN AMI

Mesaj  BySenyooR Bir Perş. Ağus. 26, 2010 6:05 pm

kimsenin anasına bacısına sövmem mübarek günde SILVERTIGER.
avatar
BySenyooR

Mesaj Sayısı : 169
Kayıt tarihi : 31/07/10
Yaş : 22
Nerden : Mersin

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ANANIN AMI

Mesaj  senyorbi Bir Perş. Ağus. 26, 2010 6:35 pm

be gö t anama bu gün küfür ettin ben alsana(flıp) hatirlamion mu bide sen bana ilk sus lan dedin sonra ben sana havalanma mod sun die dedim hatirlion mu sen baslattin di

senyorbi
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ANANIN AMI

Mesaj  Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz